După o activitate de producţie de articole de marochinărie de peste un deceniu pentru renumitele case de modă Prada, Minobossi, Vivien Westwood, Nannini şi Braccialini, A.M.C. Trading Total SRL se transformă în client fidel al acestora, devenind unic importator şi distribuitor al genţilor Braccialini şi Nannini pe piaţa româneasca şi Republica Moldova.
“Nella borsa c’è tutta la tua vita” , este motto-ul după care se călăuzeşte designerul Carla Braccialini.
In anul 2011 Braccialini marcheaza cei 50 de ani de existenta cu o prezentare de moda originala, impregnata de imaginatie si fantezie, eveniment ce a fost gazduit de Museo della Permanente din Milano.
Surprinzătoarele creaţii ale Carlei Braccialini: Arca lui Noe, Igluul, Caluţul balansoar, Ariciul, Telefonul, Ciuperca, Lebăda neagră, Bufniţa, Veveriţa, Floarea Soarelui, Ursul Polar, Broscuţa, Căprioara, Fluturele, Matriuşca, Cămila, devenite astăzi obiecte de cult, au prins viaţa sub bagheta regizorală a designerului belgian Elvis Pompilio ( http://www.youtube.com/braccialinisrl).
Aventura Carlei Braccialini a început în 1954 când, împreună cu soţul său Roberto, deschide primul laborator artizanal de genţi din paie. Dupa mai bine de 50 de ani de experienta a brandului Braccialini, la data de 5 iunie 2012, la Teatrul Victoria din Roma, Carla Braccailini a primit premiul “Mela d’Oro” – Marisa Bellisario (Lifetime Achievement Award of Marisa Bellisario), pentru capacitatea de a transforma un laborator artizanal intr-unul din simbolurile Made in Italy in lume.
În interiorul unei genţi Braccialini se peste 50 ani de istorie, creativitate, inovaţie şi pasiune. Spirit creativ şi inclinat către inovaţie, Carla Braccialini testeaza materiale noi, creează linii şi forme inedite propunând peste 25 de colecţii in fiecare sezon, fiecare având personalitate distinctă. Astfel a luat naştere un stil unic ce debordează de eleganţă, feminitatea şi bun gust.
Braccialini: poezie, culoare si traditii gitane “Spiritul nomazilor – explică designerul si fondatorul brandului, Carla Braccialini – sintetizeaza „un pic” lumea intreaga și acest lucru este absolut fascinant. Mai ales pentru cei carora, asemenea mie, le place să călătorească și sa descopere grupuri etnice, tradiții și culturi din diferite colturi ale mapamondului. Așa că am decis să dedic colectia Braccialini toamna-iarna 2013/2014 acestor oameni care calatoresc permanent, si care, desi mereu diferiti, au un element comun care ii uneste. Culorile, florile si broderiile reperzinta numitorul comun care, trecand prin Mongolia, ajunge in Maroc traversand Balcanii și Stepele”.
Colectia Braccialini toamna-iarna 2014 aduce un omagiu spiritului nomad, sentimentului de libertate și poeziei pline de tradiții ale gitanilor de pretutindeni.
De la satrele de țigani la triburile din Orientul Îndepărtat, o caravana virtuala împrastie povesti de viata pasionala impresionand prin sensibilitatea decoratiunilor, culoare și măiestrie artizanala.
Printurile la cald se combina cu elemente geometrice din piele intoarsa si din brocart reinterpretand clasicul patchwork Braccialini intr-un nou glamour.
Maiestria artizanala Braccialini si capacitatea de a transmite emotii prin cele mai mici si speciale detalii, caracterizeaza intreaga colectie in special prin cele 3 capodopere ale liniei Temi: un Evantai pretios care ne seduce cu gratia sa, o Sa de cal cu harnasament baroc ce evoca migrarea calma a truburilor nomade si o Tamburina pictata manual ce ne incanta cu clinchetul prelungit al banutilor din metal, aducandu-ne in memorie ritmuri, cantece si melodii ale unei zile de sarbatoare de pe un taram indepartat.
Acesta este cel de al -XIII -lea sezon al colaborarii lui A.M.C. Trading Total SRL cu Braccialini în domeniul reprezentării pe piaţa românească.
Principalul retailer al genţilor Braccialini este Steilmann România cu o reţea care totalizează peste 50 de magazine.